Search found 505 matches

by 3Di
Thu Jul 13, 2017 1:31 pm
Forum: [3.x] Tickets Discussion
Topic: Support for Emojis
Replies: 31
Views: 28056

Re: Support for Emojis

Noto FTW.
by 3Di
Sun Jul 02, 2017 5:27 am
Forum: [3.x] Discussion
Topic: PM System
Replies: 10
Views: 4808

Re: PM System

Yeah. Btw, "We will not change our habits - the enemy is fear and we are not afraid." I wish I was there, anyway. 225.000 people (yes) tonight got fun all together, that's the record absolute ever. One self-injured, one dead for a heart collapse. RIP. http://www.ilsecoloxix.it/p/multimedia/cultura_s...
by 3Di
Wed Jun 28, 2017 3:26 am
Forum: [3.x] Discussion
Topic: BBcodes
Replies: 20
Views: 6177

Re: BBcodes

Too much of Cons against Pros IMO. And the sarcasm is appropriated, I wouldn't imagine how many support requests will be created and how many disappointed not-expert Admins who are blaming people here and there etc.. Nah. It is a tricky situation, not easy to solve. If this is the goal. BBcodes are ...
by 3Di
Tue Jun 27, 2017 3:57 pm
Forum: [3.x] Discussion
Topic: BBcodes
Replies: 20
Views: 6177

Re: BBcodes

Make them all pre-installed, editable / custom BBCodes. Too much of cons I guess. However, what about img and url ? Don't they have some unique features that cannot be simply created via a custom BBCode? Those two should IMO stay there, quote as well. And color should be tied to a color picker (alt...
by 3Di
Wed Jun 21, 2017 10:04 am
Forum: [3.x] Discussion
Topic: Releasing 3.2.1
Replies: 13
Views: 11017

Re: Releasing 3.2.1

Meis2M wrote:
Tue Jun 20, 2017 7:42 pm
we are waiting for release 3.2.1

there is some bugs in 3.2.0 like RTL problems in style that . i promise to my users the problem will be solve in 3.2.1

one of them:
https://github.com/phpbb/phpbb/pull/4629/files

so we are waiting ...
This has been merged FYI.
by 3Di
Fri Jun 09, 2017 5:19 am
Forum: Chit Chat
Topic: What are ya listening to?
Replies: 10
Views: 16869

Re: What are ya listening to?

A bit of relax after a long session of coding.. and real life duties. ;) Here's a view of the very famous Stadium "San Siro" in Milan (I), guess why? Not only, the sea's sightseeing is of Sardinia (I), again guess why. Those two places belong to my life and blood. That's why. :) Not to mention abou...
by 3Di
Mon Jun 05, 2017 3:31 am
Forum: [3.x] Style Development
Topic: Avatars
Replies: 18
Views: 6363

Re: Avatars

I see, just I meant "rules" so to speak, like "have control". :)
by 3Di
Mon Jun 05, 2017 3:29 am
Forum: [3.x] Discussion
Topic: PM System
Replies: 10
Views: 4808

Re: PM System

As Mark said, that's something which I do agree with. Don't let fear take away your freedom. And don't limit each other's freedom by restrictions, that's something not politically correct IMHO. First time I chime in a "political" discussion, last one for me. Be free for yourself, be free. (Cit.)
by 3Di
Sun Jun 04, 2017 3:56 am
Forum: [3.x] Style Development
Topic: Avatars
Replies: 18
Views: 6363

Re: Avatars

In any case, please, something which rules the size of it?
http://prntscr.com/ffnd1c
by 3Di
Sun Jun 04, 2017 3:52 am
Forum: [3.x] Discussion
Topic: Extensionalize phpBB
Replies: 19
Views: 5246

Re: Extensionalize phpBB

Interesting discusssion IMO. Me following this one.

There are pros and cons, yet the balance needs a clarification.